jarmark banner1170x100
05.09.2017 UK

0 Komentarzy

Pensjonat pod zdechłą muchą

Martwe muchy poprzylepiane do ścian, czarny jak smoła piekarnik i pleśń na ścianach to tylko niewielki wycinek tego, co zobaczyła po przyjeździe do ośrodka wypoczynkowego sieci Pontins jedna z rodzin z West Bromwich (Birmingham).

Iain Bate (34) i jego narzeczona Zoe Griffin (31) pobyt w „Pontins Brean Sands” zarezerwowali poprzez internetowy serwis Groupon. Za £149 zarezerwowali miejsce w pensjonacie, w którym chcieli spędzić długi weekend.

Po przybyciu na miejsce okazało się, że przydzielone im lokum jest w okropnym stanie, Zoe wspomina, że było tam tak brudno, że nie pozwolili swojemu 3-letniemu dziecko nawet na zdjęcie butów. Kobieta ze wstrętem opisuje wnętrze, w którym roiło się od martwych owadów czy włosów, które zatykały odpływ pod prysznicem.

Poza tymi oczywistymi śladami zaniedbania, w pomieszczeniach uszkodzony był czujnik dymu, zapleśniałe płytki podłogowe czy trzymające się „na słowo honoru” kuchenne szafki.

Rodzina opuściła pensjonat po niespełna 24 godzinach, oczywiście w całkowicie popsutych humorach. Nie pomogły tu nawet oficjalne przeprosiny od Pontins i zwrot części wpłaconej kwoty.

Poproszony o komentarz rzecznik sieci przyznał, że ośrodek wypoczynkowy w Brean Sands nie spełnił wymaganych standardów, oficjalnie przeprosił rodzinę z West Bromwich i zapewnił, że sytuacja ta była jednorazowym przypadkiem.

 

Midlands.pl to jedyna polska gazeta i portal dedykowany Polakom mieszkającym na terenie Midlands. Polub nasz fanpage i powiedz o nas swoim znajomym i sąsiadom.

Komentarze